topbloggen the best blog ever! ;)

Alla inlägg under augusti 2012

Av ~♥Atsiz♥~ - 5 augusti 2012 14:45

Konstigt nog så saknar jag skolan....  :O

Men jag saknar inte att lära mig saker och ting utan att bara få va i skolan med kompisarna och så.

JAG SAKNAR VÄRLDENS BÄSTA BFF!!!!!!!!!! <3 

Och hon kallas för Petro<3<3<3

Petros ABC:


Princess :)

Elegant

Toppen

Rolig

Otroligt snäll

Naturligtvis BÄST

E såklart snygg

Lång

Läskigt bra

Alltid världens bästa!  


Petro, jag hoppas du nu läser detta inlägg och tycker om ABC:et<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Ciao

/ Astaa  


 

Av ~♥Atsiz♥~ - 5 augusti 2012 13:41

Det va ju länge sen råttorna va med på bild i bloggen, så jag tänkte lägga ut 1/flera bilder på dem♥


 

Ni kanske inte ens vet vad dom heter så får väl berätta! ;)

Längst bort till vänster är Stjärna och han är 2 år och född den 25 maj :)

Bredvid Stjärna är Ruse...

Bredvid Ruse är Buse, Buse & Ruse är 1 år och födda i april vecka 15 tror jag det va.

Bredvid Buse är Fläcken och bredvid Fläcken är Blixten...

Och Fläcken & Bilxten är födda i Oktober och flyller 1 i Oktober då! :)


Ja, det va råttisarna... med den jättekomplicerade förklarning...


Fler bilder på sötisarna:


                           


Det var bilderna.... :D


Ciao

/ Asta & the cute rats<3

Av ~♥Atsiz♥~ - 5 augusti 2012 13:04

1. Jag heter Asta
2. Jag älskar ALLA djur
3. Jag har 5 tamråttor som husdjur
4. Jag älskar Penne al ragu ( Penne med köttfärssås )
5. Jag ärr crazy ;D

Av ~♥Atsiz♥~ - 5 augusti 2012 13:01

Hejsan svejsan, Lingongren!
Jag tänkte göra en sån dör 20 dagars!
Jag har typ påbörjat på en men den är nog ganska låååångt bak... O.o
Så jag orkar inte bläddra efter den.
Men då KÖR vi!

Dag 1: Ta en bild på dej själv och berätta fem saker om dej!
Dag 2: Ta en bild på ditt rum
Dag 3: Ta en bild på ditt husdjur
Dag 4: Berätta om din favvo tidning och ta bild på den
Dag 5: Berätta det värsta du vart med om
Dag 6: Berätta det BÄSTA du vart med om
Dag 7: sminka dej så fult och crazy du kan
Dag 8: Visa din favvofilm
Dag 9: det bästa med att blogga/läsa en blogg
Dag 10: berätta/visa din favvo färg
Dag 11: Hur mycket ät klockan precis nu?
Dag 12: visa din mobil
Dag 13: gör din knäppaste grimars
Dag 14: visa din favvo ur garderoben
Dag 15: visa din favvo av sminket
Dag 16: vem tycker du förtjänar en guldmedalj (förutom du)
Dag 17: favvo kändisen
Dag 18: ta en bild på då när du sportar ( tex för mig eftersom jag rider så ska jag ta en bild då jag rider )
Dag 19: 5 saker du ångrar
Dag 20: 10 saker som du inte lämnar om det brinner

Det va det....

Ciao
/ Asta-Pasta

Av ~♥Atsiz♥~ - 5 augusti 2012 11:07

God morgon!
Sovit sött?
Det har jag såklart, som VANLIGT.
Jag vet ej när videon där jag visar vad jag köpt på Ullared...
Men jag hoppas idag! :)

Men nu måste jag bara hoppa studsmatta och ni får hoppas på videon. ;)

Ciao
/ Astaaaaaaaaa:)

Av ~♥Atsiz♥~ - 4 augusti 2012 23:06

... Watching TV!
Yes, I watching TV!
(översättning) Jag sover inte, jag...
Tittar på TV!
Ja, jag tittar på TV!

Men nu skriver visst nån med gnällig pipig trött röst, som ägs av mamma:
- Asta! Klockan är 11! LÄGGDAGS!!!!!!
Men asså, excuse me! Du har ju sagt att du går och lägger dig klockan 11-12!

Men aja.

God natt, sov gott!
Nu ska jag borsta tänderna eftersom jag är riktigt glad! xD som på låten " klappa händerna när du är riktigt glad"

/ Asta zzZZZzZzzZzzZzZzZzZzzzzZzZzzZzZzZzzZzZzzZzzzZzZzzZ
ZZZZZzZzzZzZzZzzZzzZzzz

Av ~♥Atsiz♥~ - 4 augusti 2012 22:11

God natt, sov sött!
Jag är vääääldigt trött eftersom jag har vart i full gång heeeela låååånga dan.
Så nu ska det bli skönt att sova...
ZzzzzZzzzzZzZzzZZZZZZzzzzzZzZz
/ Astaaa... |)

Av ~♥Atsiz♥~ - 4 augusti 2012 18:20

Helluuu!
Vad har ni gjort de senaste timmarna?
Jag har gjort en MASSA onödiga videos! Haha! xD
Och så har jag hoppat studsmatta osv osv...
Men jag hoppas att ni har haft det NICE!
Men nu måste jag hjälpa till med nåt, I don't know what.
But,

Bye bye!
/ Asttttaaaaaa :)

♥~Välkommen~♥


Helloo!
Jag är en tjej som är 10 & född i den underbara maj♥
Jag ääälskar alla djur, men mest Golden Retriever, gnagare och hästar♥♥
Gör GRATIS headers!
Följ bloggen jättegärna!
♥♥♥Ciao♥♥♥

♥~Fråga mig~♥

14 besvarade frågor

Haha, x'DD ♥♥♥

Awesome!

♥~Länkar~♥

Håll koll på tiden! ;)

Me and my rats♥

Jag heter Asta och mitt smeknamn är Atsiz! (uttalas Atsis) Jag är 10 år och älskar alla djur förutom några få som jag har fobi för...   

Jag går på ridning också!

  Fläcken:

 Fläcken är född i Oktober 2011. Fläckens smeknamn är Fläckie. ♥

  Blixten:

Blixten är Fläckies brorsa!

Så han är också född i Oktober 2011!   

Blixtens smeknamn är Blixt!

Fläcken och Blixten är vår tredje generation, asså, alla råttor vi haft är hanar! ;)

  Ruse:

Ruse är född i April 2011 vecka 15.

Ruse är en storväxt råtta, så han är lite större än de andra. ;)

Ruses smeknamn är Rude  

    Buse:

Buse är Ruses bror.

Så han är född samma datum!

Ruse och Buse är vår andra generation med råttor! :)

  Stjärna:

Stjärna är 2 år gammal och född den 25 maj. Han är med i den första generatonen som först bestog av 3 råttor men dom har dött...   

   Fler bilder:

                                                        

 

Omröstning :)

Ska jag bli medlem på skype?
 Ja!! Vi kan bli vänner! ;D
 Nää...
 Om du vill :)
 Vet inte, du bestämmer! ;)
 Ja!

♥~Sök i bloggen~♥

♥~Kalender~♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

♥~Senaste inläggen~♥

♥~Kategorier~♥

♥~Arkiv~♥

♥~RSS~♥

♥~Besöksstatistik~♥

Tiny Finger Point Hand With Heart

Ovido - Quiz & Flashcards