topbloggen the best blog ever! ;)

Alla inlägg under juli 2012

Av ~♥Atsiz♥~ - 17 juli 2012 23:15

Ja, jag hade nästan glömt bort frågestunden, men nu kom jag ihåg den!   

Jag har raderat alla frågor eftersom jag orkar inte ha dem, för på nästa frågestund så kommer det nog samma frågor igen!

Men, här kommer de:


Monaaa: Vilka hästar tycker du e bäst från ditt stall?

Svar: Hm... Halla, Herman, Kex, Brolle, Pegasus, Jack, Eloge♥ (Eloge e död, men han va bäst♥♥♥) och Pytte!


The star GIRL:

1. Vilket namn tycker du mest om?

2. Vad skulle du göra om alla dom där 5 råttorna dog? (sorry om det sårar, men undrar<3)

3. Filma eller fota?

4. Godis eller glass?

5. Blogga eller Vlogga?

6. Har du vart ihop med nån, nån gång?

7. Isåfall vad heter personen?

8. Häst eller hund?

9. Rida eller shoppa?

10. Vilken färg e din favvo?

Svar:

1. Lilja♥

2. Dö  (följa med de till himlen!)

3. Filma och fota :)

4. GODIS♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

5. Båda, ibland e det kul att blogga och ibland e det kul att vlogga♥

6. NEPP!!!

8. BÅDAAAAA   

9. RIDAAAAAAA   

10. Det varierar, men just nu så ere stark grön♥


Den Wilde Hundennnn:

Vad skulle du vilja heta?

Svar: Lilja? Kanske... ♥


bäst:

Vem e bäst? (förutom du)

Svar: Petro♥♥♥ (BFF)


Dina:

Om du fick bestämma hur jorden skulle se ut och hur våra kläder, hur skulle du vilja designa den och våra kläder?

Svar: såhär skulle jorden se ut:  

och:

 


såhär skulle vi se ut:

 

 

 

eller:

 

 

 

(nån av de linnerna eller andra)

 

 

 eller så blandar man kläderna hur som helst♥



Nåd:

Vad e din favvo rätt?

Svar: Penne al ragú (Penne med köttfärssås)


Det kommer fler frågor imorgon!


Puss & Godnatt♥♥♥♥

Nöff-Nöff♥


   


Av ~♥Atsiz♥~ - 17 juli 2012 20:05

Jäpp, jag har skaffat en modeblogg! ♥

Och från och med nu så kommer den här bloggen fortfarande handla om det som den gör, förutom att den inte kommer handla om mode.

Det kommer modebloggen att göra!

Och såhär kommer det gå till, så att ni vet när det kommit ett inlägg på mode bloggen!   

Jag kommer göra ett inlägg på topbloggen, varje gång när ja har gjort ett inlägg på modebloggen!

Och på det inlägget kommer det stå:

Har gjort ett inlägg på modebloggen nu!

Checka!   

Det kommer alltid stå så på vartenda sånt inlägg! ♥ (kanske annan smiley, men orka bry sej)

Och nu undrar ni nog vad mode bloggen heter!

Den heter:

www.topmodebloggen.bloggplatsen.se


Modebloggen kommer finnas som länk också! ♥♥♥


Puss

Grisen, men som nu heter Nöff-Nöff också♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


   

En jäääääättesööööööööt en! ♥♥♥  ♥♥♥


Av ~♥Atsiz♥~ - 17 juli 2012 12:51

Hejsan svejsan! Jag kom hem igår, men jag kom hem kl 9.37 så jag orkade inte sätta på dattan.... :/
Och jag va hos råttorna hela kvällen enda tills kl 23.24, då ja började bli sömnig... ^^
Men ja och sen har ja vaknat nu, ungefär. Nä skäääämta halv 10 ungefär. Varför säger ja hela tiden "ungefär"?
Eller det kanske inte e så många gånger ja sagt "ungefär"? Bara 2.... =O
Nåja bilder från Italien kommer typ idag eller imorgon eller ännu senare..
Juste, måste berätta att vi fick inre våra resväskor igår, de kom inte!
Vi åkte från Italien - Belgien - Sverige, och då har dom nog åkt på rullbandet i Begien hela dan, eller?
Men vi kommer få resväskorna antligen idag eller senast om fem dar - om de inte kommit med väskorna föreens fem dar så får ringa! /:
Så ja har inte så många kläder att välja emellan, så jag har lånat Elis I'm Whit Stupid -------> Tröja som e JÄÄÄÄÄÄÄTTESTOR!!!
Eller kanske inte så himla stor, men giganorm! ;P
Och ja har också laddat ner Bloggplatsens App!
Fast de kanske inte e så himla 'speciellt' men ändå!
Så ja skriver ett inlägg via den appen! ;D

Det va väl allt? Förutom bilderna på den "gigantiska" tröjan, dååå.

Bye, Bye, Blöggiseeeeeeeeeen!
Gristrynet! ;P Haha, nu blev de fel, Grisen ska de väl stå???

Av ~♥Atsiz♥~ - 3 juli 2012 20:35

Såhär ser ja ut om ni undrar (jag har ju ändrat bloggisen lite   )


 


 Meee!   



Av ~♥Atsiz♥~ - 3 juli 2012 18:50

Ja har kommit på att varje gång ja åker till ett land så ska ja göra en header som macthar till de landet!

Så på Onsdag ska ja ju åka till Italien, och det ska nog bli jättekul och nice!   

Men då har ja såklart gjort en Italien-header.

Så ja ska nog lägga ut den efter inlägget.   

Men ja, de va de!


PS. Min idé e TM!!!!!!!!!   

Så om du kopierar så e du grillad på en grill med salt o peppar!   

Nej, bara drev.

Men jag kommer bli skitförbannad och ANMÄLA dej!     

Men man får beställa headers och bilder gratis från mej, för i och försej så kn ni ju bara ta bilder själva, men ja vill ju börja läsa din blogg, (gör de till alla gratisköpare/betalare♥)


Men aja,

Kramizar

Grisen   


Oj juste! Ja har ju badat i poolen! ♥

Det skitvarmt!

26,5 +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh, gu va de va sköööönt!   

Och Elis va hos ögonläkaren, vet inte om behöver glasögon eller inte..   

Men han köpte glass på vägen hem.   

Mmmmm....   


Men nu bilr inlägget för långt.

Med några extra meningar...

Så nu blir det Hejdå på riktigt!

Hejdååååååååååååå!

Grisennnnn  



Av ~♥Atsiz♥~ - 2 juli 2012 11:07

Nu har jag en bloggplatsen eftersom jag inte orkar blogga så mycket på sommarn och på Onsdag ska ja till Italien! Ha en underbar sommar! 👻 // Grisen 💘

Av ~♥Atsiz♥~ - 1 juli 2012 22:15

 


 

Ras: Nova Scotia Duck Tolling Retriever♥ Bild: Hittad på Google  

Tolling e min nya favvo hundras!   



God Natt!

//

Grisen   

Av ~♥Atsiz♥~ - 1 juli 2012 18:19

onsdag ska jag åka till....










ITALIAAAAAAAAAA!!!!!!!!!   



Jippie!!!!

Det ska bli superkuuuul!!!   


Oj, juste videoinlägget jag lovat....   

Äh, det får komma senare, eller så där jag bilder!   


Men aja, Veckas Låt måste också komma, det får bli 3 låtar! (vet inte hur många veckor ja missat, men vem bryr sig)











Så det va det!   



Hare fint!   


// Grisen   



PS. Om låtarna du tror att det inte går att lyssna på låtarna så göre de!

Klicka på öppna det här innehållet i ett nytt fönster

funkar det!    



   

Buseeee♥♥♥

♥~Välkommen~♥


Helloo!
Jag är en tjej som är 10 & född i den underbara maj♥
Jag ääälskar alla djur, men mest Golden Retriever, gnagare och hästar♥♥
Gör GRATIS headers!
Följ bloggen jättegärna!
♥♥♥Ciao♥♥♥

♥~Fråga mig~♥

14 besvarade frågor

Haha, x'DD ♥♥♥

Awesome!

♥~Länkar~♥

Håll koll på tiden! ;)

Me and my rats♥

Jag heter Asta och mitt smeknamn är Atsiz! (uttalas Atsis) Jag är 10 år och älskar alla djur förutom några få som jag har fobi för...   

Jag går på ridning också!

  Fläcken:

 Fläcken är född i Oktober 2011. Fläckens smeknamn är Fläckie. ♥

  Blixten:

Blixten är Fläckies brorsa!

Så han är också född i Oktober 2011!   

Blixtens smeknamn är Blixt!

Fläcken och Blixten är vår tredje generation, asså, alla råttor vi haft är hanar! ;)

  Ruse:

Ruse är född i April 2011 vecka 15.

Ruse är en storväxt råtta, så han är lite större än de andra. ;)

Ruses smeknamn är Rude  

    Buse:

Buse är Ruses bror.

Så han är född samma datum!

Ruse och Buse är vår andra generation med råttor! :)

  Stjärna:

Stjärna är 2 år gammal och född den 25 maj. Han är med i den första generatonen som först bestog av 3 råttor men dom har dött...   

   Fler bilder:

                                                        

 

Omröstning :)

Ska jag bli medlem på skype?
 Ja!! Vi kan bli vänner! ;D
 Nää...
 Om du vill :)
 Vet inte, du bestämmer! ;)
 Ja!

♥~Sök i bloggen~♥

♥~Kalender~♥

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

♥~Senaste inläggen~♥

♥~Kategorier~♥

♥~Arkiv~♥

♥~RSS~♥

♥~Besöksstatistik~♥

Tiny Finger Point Hand With Heart

Skapa flashcards