topbloggen the best blog ever! ;)

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 23:30

God natt, sov sött♥


   

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 20:14

Random bilder:


            


Bild 1: En söt bild på Märtas hamster Pepzi!

Bild 2: Bild på Haribo godisbjörnar som sitter ihop! o.o

Bild 3: JÄTTESTORT SMULTRON!!!

Bild 4: Alla 5 råttor tillsammans, fast den svart-vita och den brun-vita och grå-vita inte går tillsammans så bra...

Men dom är ju inte berdvid varann, så det gick ju jättebra!   


Bild 5 & 6: Bilder på då när jag är ensam kvar i poolen eftersom mamma, pappa och Elis redan gått upp! Men 4:an är en jätterolig bild då mitt hår kommit lite fel, nämligen framför anstiktet! x'DD Och den andra e bara en bild....   


Ciao

/ Asta


 

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 19:31

Jäpp, du har läst rätt!

Det är ett nytt inlägg ute på modebloggen, www.topmodebloggen.bloggplatsen.se

Checka det så blir jag JÄTTEGLAD!

Och om ni inte gör det så får ni inte veta den nya look of today!


Ciao

/ Asta   


 

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 16:34

Veckans katt:


 

Veckans katt blev Misslisibell eller Lisa Jonsson, rättare sagt, och hennes katt-sminkning! ♥

Och hennes blogg blev Veckans Blogg också!

www.misslisibell.se


Ciao

/ Asta


 

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 15:37

Jag vet inte på vilket humör jag ska ha.

Ska jag vara glad eller ledsen?

För det går inte att va båda samtidigt...

Jag är ju ledsen för jag får ju ingen hund denna sommar.

Men jag är glad för att jag kommer få en till jul eller senare...

För nu VET jag ju att jag kommer få en hund, 100 %!

Eftersom pappa sa ju det!

Och om han inte håller sitt löfte så är det väl bara hoppa ner för ett högt berg.

Det är ju ingen mening att ha en pappa som ljuger och en mamma som klagar på att det inte går att skaffa sig ett enda djur!


Men jag ska nog vara glad, det är det bästa!   

Och om jag är ledsen så har jag ju Fläcken och Ruse...! ♥

Det är bra, att jag har åtminstonde nåt djur som kan trösta.

Men nu ska jag göra nåt annat...


Ciao

/ Asta   


 

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 14:52

  DET BLIR INGEN GOLDEN RETRIEVER TILL MIG!!!!       

DET BLIR INGEN, DET BLIR INGEN, DET BLIR INGEN, DET BLIR INGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

Jag som har vänta så jävla länge!   

Jag har väntat 1 jävla år, som kändes som 100, och sen bara:

- Det blir ingen Golden Retriever, ingen hund alls! Vi får vänta till maj och paxa en valp innan den är leverans klar!

BUHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   


Hejdå....    

/ Asta     


 

PS. KLICKA PÅ BILDEN OM NI INTE SER...!   

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 13:42

Hade nästan ibland inget att säga, så det blev lite såhär: ehm, öhmm... Öhh....

Och så, men hoppas ni e åtminstonde 'lite' nöjda med videon! ♥♥♥


Ciao

/ Asta      


PS. Om det åskar/blixtrar hos er så titta INTE på videon, för den e hackig då, för det åskar hos mig och jag fattar inte hur jag vågar sitta vid datorn...

MEN GÖR SÅ SOM JAG SÄGER! Ni får titta på den då det slutat åska/bilxtra!    

Av ~♥Atsiz♥~ - 31 juli 2012 13:00

Jäpp, jag kommer va borta 2 dar, jag vet inte va vi kommer va, men nånstans inte hemma!   

Så det kommer inte bli nån bloggning på 2 dar... (åker på onsdag kommer tillbaka på fredag, nån gång vet inte när...)

Eller det kommer komma bara en video, det lovar jag!!!   


Men nu ska jag väl göra den där videon!   


Ciao! ♥

/ Asta   



 

♥~Välkommen~♥


Helloo!
Jag är en tjej som är 10 & född i den underbara maj♥
Jag ääälskar alla djur, men mest Golden Retriever, gnagare och hästar♥♥
Gör GRATIS headers!
Följ bloggen jättegärna!
♥♥♥Ciao♥♥♥

♥~Fråga mig~♥

14 besvarade frågor

Haha, x'DD ♥♥♥

Awesome!

♥~Länkar~♥

Håll koll på tiden! ;)

Me and my rats♥

Jag heter Asta och mitt smeknamn är Atsiz! (uttalas Atsis) Jag är 10 år och älskar alla djur förutom några få som jag har fobi för...   

Jag går på ridning också!

  Fläcken:

 Fläcken är född i Oktober 2011. Fläckens smeknamn är Fläckie. ♥

  Blixten:

Blixten är Fläckies brorsa!

Så han är också född i Oktober 2011!   

Blixtens smeknamn är Blixt!

Fläcken och Blixten är vår tredje generation, asså, alla råttor vi haft är hanar! ;)

  Ruse:

Ruse är född i April 2011 vecka 15.

Ruse är en storväxt råtta, så han är lite större än de andra. ;)

Ruses smeknamn är Rude  

    Buse:

Buse är Ruses bror.

Så han är född samma datum!

Ruse och Buse är vår andra generation med råttor! :)

  Stjärna:

Stjärna är 2 år gammal och född den 25 maj. Han är med i den första generatonen som först bestog av 3 råttor men dom har dött...   

   Fler bilder:

                                                        

 

Omröstning :)

Ska jag bli medlem på skype?
 Ja!! Vi kan bli vänner! ;D
 Nää...
 Om du vill :)
 Vet inte, du bestämmer! ;)
 Ja!

♥~Sök i bloggen~♥

♥~Kalender~♥

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

♥~Senaste inläggen~♥

♥~Kategorier~♥

♥~Arkiv~♥

♥~RSS~♥

♥~Besöksstatistik~♥

Tiny Finger Point Hand With Heart

Ovido - Quiz & Flashcards