topbloggen the best blog ever! ;)

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av ~♥Atsiz♥~ - 19 juli 2012 19:45

Säger det i förväg eftersom ja ska se på film igen!

God natt
Sov sött
Puss och kram
BiO-GriSeN

Av ~♥Atsiz♥~ - 19 juli 2012 17:09

Har badat i poolen idag, det va 23,8 + grader!

Och ingen poolvärmare som sagt!   

Har tyvärr inte nån bild på då när jag badade....

Men kan bjuda på nåt annat!   

Äh, bjuder på det som jag ska bjuda på nu!   




Sådär! Det va ju del 1 och del 2, så man måste ju ta båda!   


Nåja, det får duga,


HEEEEEJDÅÅÅÅ!!!

// SuperSimmaren Nöff-Nöffie♥


 



Av ~♥Atsiz♥~ - 19 juli 2012 14:51

Rådisar!!!
Inte alla rådisarna men vem bryr sej!
:/
Kramar
Rådisarna

Av ~♥Atsiz♥~ - 19 juli 2012 13:07

Hur min handstil ser ut, och det ska jag visa på några bilder!
Ni kanske tror att det blir spegelvänt för er men, nej!
Min kamera fotar spegelvänt! ;)
Smart va?
HHHEEEJJJDDDÅÅÅ!!!
GGGRRRIIISSSEEENNN OOOCCCHHH AAALLLAAA HHHÄÄÄRRR HHHEEEMMMMMMAAA!!!


Av ~♥Atsiz♥~ - 19 juli 2012 10:20

Sorry om jag inte la ut ett 'God natt' inlägg, men jag såg på Kenny Starfighter, en jättebra och jätterolig svenskfilm!
Klockan blev tyvärr 23.38 då när den slutade... ?
Men aja, Sovit sött?
Det har ja, förutom att det va väl lite svårt att somna eftersom filmen va såååå himla rolig!
Men, ja...
Idag ska jag inte göra nåt speciellt, tror ja.
Men vi får väl se!

God morgon kramar
/ Nöffie och Fläckie bebisen! <3

♥~Välkommen~♥


Helloo!
Jag är en tjej som är 10 & född i den underbara maj♥
Jag ääälskar alla djur, men mest Golden Retriever, gnagare och hästar♥♥
Gör GRATIS headers!
Följ bloggen jättegärna!
♥♥♥Ciao♥♥♥

♥~Fråga mig~♥

14 besvarade frågor

Haha, x'DD ♥♥♥

Awesome!

♥~Länkar~♥

Håll koll på tiden! ;)

Me and my rats♥

Jag heter Asta och mitt smeknamn är Atsiz! (uttalas Atsis) Jag är 10 år och älskar alla djur förutom några få som jag har fobi för...   

Jag går på ridning också!

  Fläcken:

 Fläcken är född i Oktober 2011. Fläckens smeknamn är Fläckie. ♥

  Blixten:

Blixten är Fläckies brorsa!

Så han är också född i Oktober 2011!   

Blixtens smeknamn är Blixt!

Fläcken och Blixten är vår tredje generation, asså, alla råttor vi haft är hanar! ;)

  Ruse:

Ruse är född i April 2011 vecka 15.

Ruse är en storväxt råtta, så han är lite större än de andra. ;)

Ruses smeknamn är Rude  

    Buse:

Buse är Ruses bror.

Så han är född samma datum!

Ruse och Buse är vår andra generation med råttor! :)

  Stjärna:

Stjärna är 2 år gammal och född den 25 maj. Han är med i den första generatonen som först bestog av 3 råttor men dom har dött...   

   Fler bilder:

                                                        

 

Omröstning :)

Ska jag bli medlem på skype?
 Ja!! Vi kan bli vänner! ;D
 Nää...
 Om du vill :)
 Vet inte, du bestämmer! ;)
 Ja!

♥~Sök i bloggen~♥

♥~Kalender~♥

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

♥~Senaste inläggen~♥

♥~Kategorier~♥

♥~Arkiv~♥

♥~RSS~♥

♥~Besöksstatistik~♥

Tiny Finger Point Hand With Heart

Ovido - Quiz & Flashcards