topbloggen the best blog ever! ;)

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av ~♥Atsiz♥~ - 10 juni 2012 17:50

Fett Nice, asså!

Jag är inne på bloggplatsen via iPaden! (paddan)

Nice! Men jag kan inte lägga ut videos eller bilder... ��

Men det är ändå supernice!

Fast jobbigt att skriva..

Eftersom jag råkar alltid röra en annan bokstav punkt osv..

Men aja, inte ert problem utan mitt... ��

Äh, nu får jag sluta gnälla och va negativ, nu ska jag va positiv!

Oj, juste!

Jag har kvar godis från igår!!!!!

Godis-Galningen är på väg!!!

Haha, nu har jag godis! ��

Men nu får det räcka med inlägg för idag!


Puss och Godnatt! ⛺

//Grisen♥

Av ~♥Atsiz♥~ - 10 juni 2012 16:42

Heart-time!

Nu är det ''hjärt-dags'' och då ska jag lägga ut mins 15 olika hjärtan på bloggen! ♥

Är ni med?

- Ja!

DÅ KÖR VI!!!  


Hjärta nr 1 ♥

Hjärta nr 2  

Hjärta nr 3     

Hjärta nr  4  

Hjärta nr  5    

Hjärta nr  6    

Hjärta nr  7    

Hjärta nr  8      

Hjärta nr  9      

Hjärta nr  10      

Hjärta nr  11         (kyssen ser ut som ett hjärta)

Hjärta nr  12       

Hjärta nr  13       (det andra liknande hjärtat slår)

Hjärta nr  14       (munnen liknar ett hjärta väääldigt mycket) 

Hjärta nr  15     (munnen liknar också ett hjärta)


Puss♥

// Asta     

Av ~♥Atsiz♥~ - 10 juni 2012 16:21

♥Call me maybe - Carly Rae Jepsen♥

Av ~♥Atsiz♥~ - 10 juni 2012 13:37

Hej♥

Nyss har jag gjort en header!  

Den blev väääldigt lyckad för att va min första!  

Och så vill jag säga att jag gör gratis headers!   

Så om ni vill att jag ska göra en gratis header till dig, så komentera!  

Om ni inte tror mig att jag inte gör gratis headers så tror/vet ni FEL! För jag gör 100 % gratis headers! ♥

Jo, vad tycker ni om min första header?

Fin♥

Ful

Gräslig

Snygg♥

Underbar♥

Söt♥

Superful

Bäst♥

Hemsk

Idiotisk

Kan jag också få en sån liknande?♥

Den fulaste som jag sett!

Nice♥


Vad tycker ni? KOMENTERA!  


Puss♥

// Grisen, godis-galningen  



 

 Blixten♥♥♥



♥~Välkommen~♥


Helloo!
Jag är en tjej som är 10 & född i den underbara maj♥
Jag ääälskar alla djur, men mest Golden Retriever, gnagare och hästar♥♥
Gör GRATIS headers!
Följ bloggen jättegärna!
♥♥♥Ciao♥♥♥

♥~Fråga mig~♥

14 besvarade frågor

Haha, x'DD ♥♥♥

Awesome!

♥~Länkar~♥

Håll koll på tiden! ;)

Me and my rats♥

Jag heter Asta och mitt smeknamn är Atsiz! (uttalas Atsis) Jag är 10 år och älskar alla djur förutom några få som jag har fobi för...   

Jag går på ridning också!

  Fläcken:

 Fläcken är född i Oktober 2011. Fläckens smeknamn är Fläckie. ♥

  Blixten:

Blixten är Fläckies brorsa!

Så han är också född i Oktober 2011!   

Blixtens smeknamn är Blixt!

Fläcken och Blixten är vår tredje generation, asså, alla råttor vi haft är hanar! ;)

  Ruse:

Ruse är född i April 2011 vecka 15.

Ruse är en storväxt råtta, så han är lite större än de andra. ;)

Ruses smeknamn är Rude  

    Buse:

Buse är Ruses bror.

Så han är född samma datum!

Ruse och Buse är vår andra generation med råttor! :)

  Stjärna:

Stjärna är 2 år gammal och född den 25 maj. Han är med i den första generatonen som först bestog av 3 råttor men dom har dött...   

   Fler bilder:

                                                        

 

Omröstning :)

Ska jag bli medlem på skype?
 Ja!! Vi kan bli vänner! ;D
 Nää...
 Om du vill :)
 Vet inte, du bestämmer! ;)
 Ja!

♥~Sök i bloggen~♥

♥~Kalender~♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

♥~Senaste inläggen~♥

♥~Kategorier~♥

♥~Arkiv~♥

♥~RSS~♥

♥~Besöksstatistik~♥

Tiny Finger Point Hand With Heart

Skapa flashcards