topbloggen the best blog ever! ;)

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av ~♥Atsiz♥~ - 3 juni 2012 17:10

Men jag va i Finland, fre-lör..

På nån kryssning.

Så liksom så fort skolan hade slutat så va det bara att åka till viking line-båten.

Aa, så i morse kom jag hem...

Men jag hann inte sätta mig vid datorn eftersom jagt skulle på ett kalas, badkalas!

Och det va bara nice!!  

Och efter kalaset så gick jag till akademibokhandeln och köpte 2 böcker, som heter: Fotoalbumet (Laura Trenter) 

Det är någonting mycket märkligt med vinden.

Gillbert har alltid vetat det.

Han känner på sig om att om det är någonstans han kan få veta mer om sin döda pappa så är det där.

En dag börjar konstiga saker att hända, en mystisk katt dyker upp på omöjliga ställen och en gammal gumma tycks kunna läsa hans tankar.

Och plötsligt hittar han ett av pappas gamla fotoalbum!

Men det är något med bilderna som inte stämmer..

Och

Utan djur så DÖR jag! (Siri Spont)  

Fem saker som skulle göra mitt liv typ perfekt:

1. Att min bästa kompis slutar vara med Elin - en av de ''mogna'' poppistjejerna i klassen.

2. Att hemska Marcus flyttar och börjar i en annan skola långt, långt bort.

3. Att vi hittar en ägare till alla våra kaninungar så att vi inte behöver avliva dem.

4. Att nån enda kille blirintresserad av mig.

Och då menar jag inte nån av töntkillarna i klassen, utan nån snygg. Eller åtminstonde nån normal.

5. Att de slutar med fiskbullar i skolmaten.

De får förstås gärna sluta med ravioli och leverbiff också, men fiskbullar är den enda mat jag är riktigt rädd för.

Eller, kanske inte rädd, men...


De böckerna tyckte jag va bra...   


Bilder på böckerna och lite mat som jag åt i båten¨kommer SENAST om 1 vecka!!!  


// Grisen♥  

♥~Välkommen~♥


Helloo!
Jag är en tjej som är 10 & född i den underbara maj♥
Jag ääälskar alla djur, men mest Golden Retriever, gnagare och hästar♥♥
Gör GRATIS headers!
Följ bloggen jättegärna!
♥♥♥Ciao♥♥♥

♥~Fråga mig~♥

14 besvarade frågor

Haha, x'DD ♥♥♥

Awesome!

♥~Länkar~♥

Håll koll på tiden! ;)

Me and my rats♥

Jag heter Asta och mitt smeknamn är Atsiz! (uttalas Atsis) Jag är 10 år och älskar alla djur förutom några få som jag har fobi för...   

Jag går på ridning också!

  Fläcken:

 Fläcken är född i Oktober 2011. Fläckens smeknamn är Fläckie. ♥

  Blixten:

Blixten är Fläckies brorsa!

Så han är också född i Oktober 2011!   

Blixtens smeknamn är Blixt!

Fläcken och Blixten är vår tredje generation, asså, alla råttor vi haft är hanar! ;)

  Ruse:

Ruse är född i April 2011 vecka 15.

Ruse är en storväxt råtta, så han är lite större än de andra. ;)

Ruses smeknamn är Rude  

    Buse:

Buse är Ruses bror.

Så han är född samma datum!

Ruse och Buse är vår andra generation med råttor! :)

  Stjärna:

Stjärna är 2 år gammal och född den 25 maj. Han är med i den första generatonen som först bestog av 3 råttor men dom har dött...   

   Fler bilder:

                                                        

 

Omröstning :)

Ska jag bli medlem på skype?
 Ja!! Vi kan bli vänner! ;D
 Nää...
 Om du vill :)
 Vet inte, du bestämmer! ;)
 Ja!

♥~Sök i bloggen~♥

♥~Kalender~♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

♥~Senaste inläggen~♥

♥~Kategorier~♥

♥~Arkiv~♥

♥~RSS~♥

♥~Besöksstatistik~♥

Tiny Finger Point Hand With Heart

Ovido - Quiz & Flashcards