topbloggen the best blog ever! ;)

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av ~♥Atsiz♥~ - 30 maj 2012 18:46

Nu lägger jag ut bilden på hur det ser nu i min mun! The photo are coming now:


 

Ahh! 2 tänder saknas på den sidan!!!!!!!!   Och 3 tänder saknas sammanlagt!!!!!  

 PS. Jag e ful!    I jämnförelse med andra...  

















Bye bye... ♥ // Fulisen Grsen!    

Nä, nu får jag sluta va så negativ!!!  

Jag är ju fin.. Eller...?

Jag har iallafall fräknar (liiiiite) Chokladbruna ögon,  en mun..   

Och blondbrunt hår...

Tyvärr så får jag INTE lägga ut bilder på mig själv, och det vill inte jag eller...

Iallafall inte lägga ut bilder som man ser hela mitt ansikte på...♥


Bye bye, och nu på riktigt i detta inlägg! // Snyggisen Grisen! ♥ 

Av ~♥Atsiz♥~ - 30 maj 2012 15:27

Idag har jag vart hos tanläkarn... IGEN!!! Men senast då när jag drog ut 1 tand, så skulle jag igentligen dragit ut 2. Men de frågade ju mig om de ville att de skulle dra ut 2 tänder eller bara 1...♥ Så liksom vad tror du??! EN såklart!! Och nu har jag dragit ut den andra...   Och det ser hemskt ut! För den tanden jag dragit ut idag va en tand som va precis bredvid en tand som jag hade redan tappat!!   Så det e en extra stor lucka!!! och på andra sidan hade jag ju dragit ut den andra tanden...   Ska lägga ut bild senare om hur det ser ut... För just nu så e jag vit om nosen och bedövningen har inte släppt en...     Så bye bye så länge! ♥   // Grisen!  


PS. I ♥ animals!!  


      

Cute Pony! ♥


 

Cute Rat! ♥


   

Cute Cat! ♥


 

Oh! It's sooooo cuuuute!! ♥


 

Haha! ♥ This cat like a robot-cat!!!    But she is cute! ♥


 

Aww! ♥ Cute fox!! ♥♥♥


 

Scary and cute fish! ♥


 

Awww!!! ♥ This rabbit is soooooooo very cute! ♥


 

Aww! ♥ This rabbit l♥ve biscuits! ♥♥♥


 

Snow! ♥


 

This is  a dog? a icebear? WHAT!??! But is very cute ♥ (Skriver jag rätt? Skriv i komentar, om jag gör de eller inte! PS. Går i 3:an, är född år 2002)


 

Haha! Nice! ♥


 

Cuuuute! ♥


 

Cuuute ♥


Woff, Woff, Mjau! ♥


 

Oo! Söta tvättbjörnar! ♥♥♥


 

 Haha! Cuute! ♥


 

Guinea Pigs is cute!! ♥♥♥


Bye bye! ♥

♥~Välkommen~♥


Helloo!
Jag är en tjej som är 10 & född i den underbara maj♥
Jag ääälskar alla djur, men mest Golden Retriever, gnagare och hästar♥♥
Gör GRATIS headers!
Följ bloggen jättegärna!
♥♥♥Ciao♥♥♥

♥~Fråga mig~♥

14 besvarade frågor

Haha, x'DD ♥♥♥

Awesome!

♥~Länkar~♥

Håll koll på tiden! ;)

Me and my rats♥

Jag heter Asta och mitt smeknamn är Atsiz! (uttalas Atsis) Jag är 10 år och älskar alla djur förutom några få som jag har fobi för...   

Jag går på ridning också!

  Fläcken:

 Fläcken är född i Oktober 2011. Fläckens smeknamn är Fläckie. ♥

  Blixten:

Blixten är Fläckies brorsa!

Så han är också född i Oktober 2011!   

Blixtens smeknamn är Blixt!

Fläcken och Blixten är vår tredje generation, asså, alla råttor vi haft är hanar! ;)

  Ruse:

Ruse är född i April 2011 vecka 15.

Ruse är en storväxt råtta, så han är lite större än de andra. ;)

Ruses smeknamn är Rude  

    Buse:

Buse är Ruses bror.

Så han är född samma datum!

Ruse och Buse är vår andra generation med råttor! :)

  Stjärna:

Stjärna är 2 år gammal och född den 25 maj. Han är med i den första generatonen som först bestog av 3 råttor men dom har dött...   

   Fler bilder:

                                                        

 

Omröstning :)

Ska jag bli medlem på skype?
 Ja!! Vi kan bli vänner! ;D
 Nää...
 Om du vill :)
 Vet inte, du bestämmer! ;)
 Ja!

♥~Sök i bloggen~♥

♥~Kalender~♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

♥~Senaste inläggen~♥

♥~Kategorier~♥

♥~Arkiv~♥

♥~RSS~♥

♥~Besöksstatistik~♥

Tiny Finger Point Hand With Heart

Ovido - Quiz & Flashcards